Avatar billede mccookie Seniormester
04. februar 2004 - 19:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg gøre ved dette billed?

Hejsa

Jeg har dette billede: http://www.strandboerne.dk/billed.jpg

og Adobe photoshop 6.0

Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. februar 2004 - 19:21 #1
Du kan ikke gøre noget, hvis du ønsker at rette skarpheden. Et uskarpt billede er og bliver uskarpt, desværre. I dette tilfælde pga. motion blur.
Avatar billede mccookie Seniormester
04. februar 2004 - 19:23 #2
motion blur og det er?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. februar 2004 - 19:26 #3
Hvis motivet bevæger sig under eksponeringen vil billedet blive sløret, afhængig af lukketiden og så selvfølgelig hvor meget.
Altså sløret kommer ved en kombination af, at man ryster med kameraet, motivet flytter sig, eller man bruger alt for lav lukketid.
Avatar billede mccookie Seniormester
04. februar 2004 - 19:27 #4
oki......
Lukker spm.
Avatar billede stigc Nybegynder
04. februar 2004 - 19:31 #5
Avatar billede mccookie Seniormester
04. februar 2004 - 19:33 #6
gmbn