Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
04. februar 2004 - 17:06 Der er 3 kommentarer

brug af eksterne stylesheets

Hejsa,

jeg vil gerne bruge external stylesheets, altså et stylesheet som jeg bruger til alle mine undersider.

jeg kan bare ikke få det til at fungerer, nogen der kan hjælpe.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
04. februar 2004 - 20:26 #1
i head på din side indsætter du:
<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">
forudsætter at dit stylesheet hedder style.css og ligger i roden.

Du kan lære mere om at lave stylesheets her: http://www.html.dk/tutorials/css/

Hvis du vil have et færdigt stylesheet så sig til.
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
09. februar 2004 - 14:40 #2
foreløbig tak for hjælpen, mit problem ligger nu mere i hvordan jeg så efterfølgende bruger de styles jeg laver i programmet. Når jeg feks. skriver en eller anden tekst, som skal skrives med en af styles jeg har defineret i det eksterne stylesheet hvordan gør jeg så.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
09. februar 2004 - 14:44 #3