Avatar billede mcfritten Nybegynder
03. februar 2004 - 06:15 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

FTP server program.

Hej er ikke sikker på om det høre hjemme her, men prøver det alligevel.
Ville høre til om der ikke fandtes et FTP server program, lidt alá ArGoSoft hvor jeg som har den installeret, kan se hvad min bruger laver, hvor de er henne og downloade, og hvad de henter, og om de er færdige med at hente.
Håber at der er nogetn der kan hjælpe mig med det "lille" problem..
Avatar billede qp Nybegynder
03. februar 2004 - 06:54 #1
G6 ftp server er godt ..
Eller bulletproof ftp server som en også hedder :-P
Avatar billede qp Nybegynder
03. februar 2004 - 06:56 #2
Men det er ikke freeware :-/
Avatar billede qp Nybegynder
03. februar 2004 - 06:57 #3
kan hentes her sammen med en ftp client:

http://download.com.com/3000-2160-10161816.html?tag=lst-0-1
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
03. februar 2004 - 08:02 #4
www.jgaa.com  warftpd.. der er intet alternativ på w32...
Avatar billede lopper Nybegynder
03. februar 2004 - 08:04 #5
som gp siger er G6 ftp server "bulletproof ftp" en fin ftp server at start med.
den kan de du skriver med at se hvad folk laver.

Ellers kan du måske også bruge server-U den er lidt letter at sætte op.

Det problem der er med G6 er at man skal lave links til de mapper man vil have i sit ftp når man vil bruge flere HD...

Håber du finder ud af noget hygge ;)
Avatar billede lopper Nybegynder
03. februar 2004 - 08:07 #6
G6 "Bulletproof ftp":
http://www.bpftp.com/

serv-u:
http://www.serv-u.com/
Avatar billede mcfritten Nybegynder
03. februar 2004 - 17:38 #7
sorry tinepingvin det var min fejl, jeg fik ikke skrevet  at det skulle være til windows..
gp og lopper jeg henter lige de prøve versioner der er og tester dem, så skriver jeg tilbage..
Avatar billede mcfritten Nybegynder
03. februar 2004 - 18:02 #8
Hej igen det ser ud til at det bare er et alm. ftp program, til at hente ting med, og ikke til at "hoste" egen server, hvor du giver folk tilladelse til at komme ind på din server, hvor du kan give dem et password og brugernavn for at logge på..

Hvis i forstår hvad jeg mener..
Avatar billede qp Nybegynder
04. februar 2004 - 00:33 #9
Med i pakken er der også et ftp-server program .. du under installationen skal du bare lige markere at du vil have serveren ..
Avatar billede qp Nybegynder
04. februar 2004 - 06:21 #10
Der skal bare være sådan et flueben ved Bulletproof ftp server når du når du er ved at køre setup ..
Avatar billede qp Nybegynder
04. februar 2004 - 14:08 #11
Tror faktisk den er slået til ved defafult endda, så måske ligger den der allerede :-P
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
08. februar 2004 - 12:13 #12
Brug hellere RaidenFTPd, med den der kan du ALT, og registrer du den slipper du for de skilte der kommer op om at registrere, og så koster det kun omkring fra 160,00 Kr. at registrere den.

Kig her > http://www.raidenftpd.com/

/Sweet1
Avatar billede mcfritten Nybegynder
23. februar 2004 - 06:04 #13
takker faor jeres svar, og undsktld ventetiden..
Avatar billede mcfritten Nybegynder
23. februar 2004 - 06:05 #14
jeg prøver lige igen, tak for Jeres svar, og undskyld ventetiden.