Avatar billede hien Nybegynder
02. februar 2004 - 21:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger billede af den ideelle familie

Godaften!

Jeg søger et billede af den ideelle familie som sidder til morgenmad i køkkenet/spisestuen.

Er der mon én der sidder inde med et sådan billede? Jeg har søgt på adskillige søgemaskiner, men har ikke umiddelbart kunnet finde det jeg leder efter.

Billedet skal helst være i stor størrels.

På forhånd tak!
Avatar billede b34tz0r Nybegynder
02. februar 2004 - 22:13 #1
Hej her en lille kort film... ved godt det skulle være et billede men se om du kan bruge det... :)

http://www.station-next.dk/cms/film/VT01%20Den%20ideelle%20familie.wmv%20.wmv
Avatar billede willsonn Nybegynder
02. februar 2004 - 22:19 #2
Avatar billede hien Nybegynder
03. februar 2004 - 00:23 #4
Kan desværre ikke bruge nogle af de overnævnte ting.
Avatar billede willsonn Nybegynder
03. februar 2004 - 16:30 #6
hien>> Så må du uddybe lidt hvad det præcis er for et billede, du skal bruge. Eller fortælle lidt om hvad der er galt med de andre vi har foreslået. Det vil jo gøre det lidt nemmere for os at hjælpe dig.
Avatar billede hien Nybegynder
05. februar 2004 - 10:26 #7
Jeg søger et billede af en typisk dansk familie, herunder bestående af far, mor og 2-3 børn, som sidder ved spisebordet til morgenmad.
Avatar billede hien Nybegynder
10. februar 2004 - 10:39 #8
Lukker