Avatar billede phrase Nybegynder
01. februar 2004 - 16:21 Der er 9 kommentarer

Windows XP Home

Har lige lagt XP home ind og kan nu ikke spille whist på tv2. har downloadet java og microsoft vm.
Nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede nimoha Nybegynder
01. februar 2004 - 16:44 #1
prøv med en anden browser: http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=28

Kan anbefale Crazy browser eller avant!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2004 - 17:13 #2
Hat du også opdateret Internet Explorer?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. februar 2004 - 17:32 #3
Hvilken fejl får du ?

(jeg tror iøvrigt at du vil få bedre respons i en anden kategori end
databaser generelt)
Avatar billede phrase Nybegynder
01. februar 2004 - 17:37 #4
Jeg har ikke prøvet at være herinde før..så lidt hjælp kan jeg godt bruge.
Når jeg går ind på tv2/spil...så .. for det 1. får jeg hele tiden af vide at det ser ud som om jeg ikke har java..og kan downloade det ..det er gjort for det 2. så vil den ikke gå ind på selve spillekrogen. den står bare og loader hele tiden (henter spil)..har nogle gange kommet ind i spillekrogen efter meget lang tid..men så står siden og musen og hopper/sitre
Avatar billede phrase Nybegynder
01. februar 2004 - 17:38 #5
ja jeg har opdateret
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. februar 2004 - 17:40 #6
Virus eller andet snavs !
Avatar billede serverservice Praktikant
01. februar 2004 - 19:18 #7
Har du downloadet java herfra ellers gør det.
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. februar 2004 - 18:18 #8
"phrase" - hvordan går det ?
Avatar billede klojs Nybegynder
07. marts 2004 - 04:57 #9
Jeg kan se at med dine point i whist, så har du jo også noget du skal have indhentet ;-)) hvis du altås også hedder phrase derinde :-))

Prøv at afinstallere dette program: j2re1.4.2_03 hvis du stadig har det....
Det fik jeg også ned fra en anden side med noget whistspil, men fik problemer på tv2. Jeg afinstallerede det, og det hjalp....

Husk at lukke....