Avatar billede laumann Nybegynder
01. februar 2004 - 10:48 Der er 1 løsning

Apple mail - MS OSX Entourage

Hej

Jeg er rimelig grøn på Mac OSX og har brug for lidt hjælp til mails.

Jeg har lige fået Microsoft Ofiice pakken med det dertilhørende Entourage som jo ligner Outlook :-)

Jeg har i et stykke tid brugt Apple's egen "Mail" applikation, men vil gerne have flyttet alle mine mails fra "Mail" over til Entourage. Hvordan gør jeg det???
Avatar billede egonspock Seniormester
01. februar 2004 - 11:41 #1
Relativt simpelt: http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/DOWNLOAD/OFFICEX/importmailscript.xml&secid=5&ssid=2&flgnosysreq=False
Microsoft har lavet dette script med samme formål. Bemærk dog at Office til Mac er det, der hedder Carboniserede programmer, og derfor er skrifter ikke helt så pæne på skærmen, som det, der hedder Cocoa-programmer. Se evt. forskellen mellem skrift i TextEdit (og slå tekstfunktionerne til med æble-t og leg lidt med dem. Se http://www.blangstrup.org/ i Safari for hvad man kan bruge det til. ) og Microsoft Word, for sjovs skyld.