Avatar billede stefmeister Nybegynder
31. januar 2004 - 23:49 Der er 1 løsning

Canon Ixus v2

Hej...

Jeg har desværre tabt mit Canon Ixus v2 på gulvet, og der er en lille dimmernok der er knækket af så den hele tiden tror at lågen til CF kortet er åbent (plus der er kommet en ordenlig bule i noget af metallet) er der nogen der ved hvad det vil komme til at koste at få den repereret?
Den er ikke købt i Danmark, men i Tokyo.
Kan man få skiftet aluminiummet så der ikke er nogen bule mere, eller er det noget de tager sig af når man sender den til reperation? For det er ellers et rigtig godt kamera.

På forhånd tak.

Steffen
Avatar billede stefmeister Nybegynder
09. februar 2004 - 14:04 #1
Lukker