Avatar billede black-bird Nybegynder
31. januar 2004 - 17:20 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Downloade Java Virtual Machine

Når jeg går ind på spil.tv2.dk så skriver den at jeg skal hente og installerer Java Virtual Machine... der er en knap der hedder Hent men så kommer der bare en side som skriver We're sorry, you cannot view this page because it requires the Microsoft Java Virtual Machine (MSJVM). Your machine does not have the MSJVM installed. For more information please visit www.microsoft.com/java.
Hvor kan jeg det ellers hente den?`??

//BlackBird
Avatar billede ulrich Novice
31. januar 2004 - 17:21 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2004 - 17:25 #2
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2004 - 17:27 #3
Avatar billede avengingangel Nybegynder
31. januar 2004 - 17:29 #4
Du skal bare gå ind på www.java.com og downloade det der. bare tryk på "get it now" når du kommer der ind
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2004 - 17:32 #5
java.com er SUN JVM ikke MS JVM.
Avatar billede avengingangel Nybegynder
31. januar 2004 - 17:34 #6
ja og ? det vil da virke lige meget hvad.. han skal jo bare spille på tv2
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2004 - 17:36 #7
"it requires the Microsoft Java Virtual Machine (MSJVM)" lyder meget som MS JVM
ikke som SUN JVM.
Avatar billede avengingangel Nybegynder
31. januar 2004 - 17:52 #8
tv2 spil virker udemærket med suns. så "it requires the Microsoft Java Virtual Machine (MSJVM" er bare noget explorern fyre af når der ikke er noget jvm installeret. så vidt jeg husker eller tager jeg felj?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2004 - 18:08 #9
Det er muligt. Jeg kender ikke TV2 spil. Jeg tog fejl meddelelsen for
pålydende.

Hvis spillene virker med SUN JVM, så kan det absolut anbefales at bruge
den.
Avatar billede black-bird Nybegynder
02. februar 2004 - 10:58 #10
sorry vente tiden men har været væk hele weekenden

Tak for hjælpen...

//BlackBird