Avatar billede new-b Nybegynder
30. januar 2004 - 16:21 Der er 3 kommentarer

egne spil på mobiltelefon

Hej
Nogle der har et godt link til hvad der skal bruges hvis jeg skal bruge mine hjemmelavede javaspil på en mobiltelefon ?
Vh. Martin
Avatar billede fcbent Nybegynder
30. januar 2004 - 19:49 #1
hvad mener du hvor du kan downloade dem fra
hvis du har tcd kan du gemme på din egen bruger og downloade der fra
Avatar billede new-b Nybegynder
30. januar 2004 - 21:46 #2
jeg har nogle java spil på min computer som jeg selv har lavet ... hvordan overfører jeg dem til telefonen ?
Avatar billede whpsnp Nybegynder
03. februar 2004 - 17:35 #3
Du kan bruge et datakabel eller infrarød hvis din mobil har det. Så smider du det ind i mappen spil eller programmer