Avatar billede mmmtm Nybegynder
28. januar 2004 - 22:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Autorefresh embedded view på webform

Jeg har et embedded (html) view på en form. Formuen præsenteres på web, og når brugeren klikker på et dokument kommer der en popup med mulighed for at tilføje indhold til et felt (der ellers er tomt)på det valgte dokument, eller annullere. Derefter submittes via javascript (der vises først en "dokumentet er nu opdateret osv.." pop up som blot lukkes ved at klikke ok - denne åbnes af den første popup, via $$Returnfelt).
Derefter er brugeren tilbage til et uopdateret view, hvilket er ret utjekket, eftersom at det kun skal vise de dokumenter hvor feltet er tomt...
Jeg vil IKKE have en "opdater knap" på formen med det embeddede view - det skal ske uden brugeraktion, senest lige efter den sidste popup lukkes (javascript - self.close()).
Jeg overvejer om jeg fra ok-knappen (javescript - submit()) kan skrive til et felt på formen med det embeddede view, og dermed trigge en refresh - men er gået lidt i stå....
Any ideas ?
Avatar billede jogii Nybegynder
29. januar 2004 - 08:18 #1
Jeg kender intet til JaveScript, men jeg tror du bør få fat i objektet der præsenterer dit oprindelige vindue (lige inden du du lukker pop-up) og trigge en refresh via JS.
//Jörg
Avatar billede mmmtm Nybegynder
29. januar 2004 - 18:51 #2
Jamen så kan jeg med glæde oplyse, at jeg efter en del forsøg og en masse søgning, fandt frem til at alt der skal til er:
window.opener._doClick('$Refresh',this,null) - i OnUnload på den form der åbnes fra det embeddede view, så refreshes viewet :-)