Avatar billede ullum Praktikant
28. januar 2004 - 08:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gør grimme ting ved IE 6.0 på xp

Efter formatering og næsten frisk pc startede jeg dreamweaver og efterfølgende opfører IE sig underligt. Klikker jeg på et link lægger den sig nede i taskbaren, hvorefter den kun kan ses ved hjælp af maximer.
Jeg kan godt logge på som ftp men jeg kan ikke se filerne.
Detteb var egentlig grunden til at jeg formaterede, nu er jeg så nødt til at løse problemet på en anden måde.
Før format var jeg rimeligt kørende med opdateringer fra ms, efter er der ikke opdateret.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
28. januar 2004 - 22:09 #1
Du er i forkert kategori, men opdater IE fra
http://www.microsoft.com/ie
Avatar billede ullum Praktikant
29. januar 2004 - 06:59 #2
det med kat er vel et spm. mit håb er at andre dream bruger har oplevet det samme / kender løsningen. Som jeg også skrev var jeg rimeligt kørende med updates før formateringen
Avatar billede ullum Praktikant
01. februar 2004 - 12:12 #3
jeg har sat indstillingerne i ie til at acceptere ftp på tværs af domæner, det hjalp på det. Men ie opfører sig stadig underligt men det er ikke værre end jeg kan leve med det
Avatar billede ullum Praktikant
01. februar 2004 - 12:14 #4
har iøvrigt hentet alt hvad jeg kunne finde af opdateringer men det hjalp heller ikke