Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 16:34 Der er 1 løsning

Kan ikke linke til mit forum

Jeg har en side der bl.a. indeholder følgende fil: forum.htm

I øjeblikket har jeg et forum på en whitehat side, men p.g.a pladsmangel dér vil jeg gerne have at når der trykkes på forum linker den til forum siden på originalsiden og ikke whitehat. Altså hele forummet skal ligge i forum.htm

Jeg kan ikke placere forumfilerne i forum.htm. Hvordan kan dette lade sig gøre, jeg har forsøgt at oprette en mappe hvori jeg har placeret alle filerne til forummet + forum.htm Men jeg kan ikke få det til at fungere. Hvordan gør jeg?
Avatar billede kfd Praktikant
27. januar 2004 - 16:35 #1
Lukker. Forkert kategori. Beklager