Avatar billede fatjay Nybegynder
27. januar 2004 - 15:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man i Golive lave Et "password" gallery

Jeg ville høre om der var nogen der havde viden om, I Golive der skulle være mulighed for at lave et Gallery på en site, med et password, kun givet til dem der er "inviteret"??? Plz ikke i html koder, en korrekt fremgangsmåde i Golive ville være perfekt.
Avatar billede fatjay Nybegynder
03. april 2004 - 09:33 #1
fedt nok
Avatar billede dortek Nybegynder
09. december 2004 - 19:55 #2
Hej Fatjay

Har først set dit spørgsmål nu. Du kan sagtens oprette en password-beskyttet side i GoLive via en Action. Du skal åbne følgende dokument: makepassword.html. Dokumentet finder du i følgende mappe: Adobe GoLive CS\Modules\JScripts\Actions\Message

Åben html-dokumentet i din browser og følg vejledningen.

GoLIve kan ikke autimatisk lave et galleri, men det kan Photoshop. Vælg blot file > automate > web foto gallery. Vælg et layout - vælg en mappe med billeder - lav kaffe :-) og Photoshop har lavet et galleri for dig i html.

Rigtig god fornøjelse :-)