Avatar billede quarkb Nybegynder
26. januar 2004 - 15:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hent bruger information fra Exchange til word

Er det muligt at hente bruger information fra exchange og sætte dem ind i word?

F.eks. Bruger JJ
*Navn Jens Jensen
*E-mail jj@jensen.dk

* Disse felter ønser jeg at hente ind i word via Jens Jensen login JJ, er det muligt=
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2004 - 15:59 #1
Ja det er muligt, men du skal ud i programmering via Colaborative Data Objects f.eks. med VB eller C++(#). Det er muligt at du må overen access database først.

Alternativt kan du i exchange administratorværktøjet under tools menuen eksportere en account liste som CSV fil til excel, hvor du kan efter behandle den. Dette egner sig bedst til lister og den slags
Avatar billede quarkb Nybegynder
22. februar 2004 - 22:01 #2
Tak for dit gode råd. Jeg må nok desværre opgive da jeg ikke er til VB eller C++. :-(