Avatar billede champfan Praktikant
25. januar 2004 - 16:38 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Forskelle på GoLive 5.0/6.0 og GoLive CS

Er der nogen af de ærede brugere der kan oplyse forskellene på GoLive 5.0/6.0 og den nye GoLive CS?

Hvorfor skulle man skifte til den nye CS?

Jeg er ikke hardcore kodenørd og har derfor meget brug for et nemt, overskueligt og brugervenligt program. (kommer fra FrontPage)

På forhånd tak.

\\champfan
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. januar 2004 - 17:59 #1
Læs nedenstående. Upgrade til CS kaldes af mange for en markedsførings upgrade, altså en upgrade der ikke giver meget til brugeren og især ikke til den professionelle bruger. På GoLive fronten er der endda nogel der kalder det et tilbageskridt. Læs de artikler der linkes til. Der forklares hvad du får, og hvad der nu er fjernet.

Jeg upgradere nok ikke umiddelbart.

http://www.thinksecret.com/news/adobecspros.html
http://www.boudist.com/archive/2003/09/29/adobe_cs.php
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0000DBOAX/103-9044177-5226237
Avatar billede champfan Praktikant
25. januar 2004 - 19:48 #2
Jeg har i dag v. 5.0 Hvad mener du skulle få mig til at opgadere til v. 6.0?
Avatar billede spe Nybegynder
25. januar 2004 - 20:13 #3
bufferzone> Dit første link linker til en side der er skrevet før vedkomne har set CS-versionerne og bygger kun på hvad andre har udtalt. Og der er ret meget der er misforstået i den artikel.
Men jeg vil også sige at man ikke behøver at opgradere fra Photoshop 7 og Illustrator 10 til CS versionerne.
Derimod har jeg haft stor fornøjelse af opdatering af GoLive til CS versionen. Der er meget der blevet lettere at arbejde med og det program af alle CS-udgaverne hvor der er sket mest. Skal så lige sige at jeg ikke arbejder med databaser.
Integrationen mellem Photoshop, Illustrator og GoLive har fået et godt løft.
At arbejde med CSS er en fornøjelse i CS-versionen fremfor de tidligere versioner.