Avatar billede gertnissen Nybegynder
21. september 1999 - 22:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sortering af fundne spørgsmål ved søgning

Når man laver en søgning returneres resultatet med laveste løbenummer = ældste spørgsmål først.

Kunne det ikke laves så man kunne vælge ascending / descending eller evt. dato interval ?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 00:31 #1
smart ide
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 00:32 #2
i øvrigt, hvorfor kan man ikke justere antallet af point ned? kun op
Avatar billede ziber Nybegynder
22. september 1999 - 08:26 #3
hvad med en mulighed for at se hvor mange point man har i de forskellige kategorier ?
Avatar billede snowball Novice
22. september 1999 - 10:04 #4
Ziber: Du skal jo bare være i Top 10. Så kan du se hvor mange point du har i den kat. ;-))

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. september 1999 - 14:00 #5
man kan sgu også selv regne det sammen.. det er ret nemt
Avatar billede snowball Novice
22. september 1999 - 14:05 #6
Dovenskaben længe leve *G*

Snowball
Avatar billede gertnissen Nybegynder
05. oktober 2000 - 21:31 #7
Hurra, mit forslag er blevet implementeret, MEN hvis man eksempelvis vælger at sortere pr. \"indlæg\" og efterfølgende klikker \"næste>>\" forsvinder sorteringen og vender tilbage til default sortering som er lig \"dato\".

Samme \'fejl\' gør sig gældende i kategori oversigterne.
Avatar billede gertnissen Nybegynder
04. december 2000 - 15:28 #8
lukker