Avatar billede gizp Nybegynder
23. januar 2004 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pris på Visual Basic

Hej!

Jeg har fundet mit Visual Basic 4 frem og er begyndt at lege lidt med det igen. Nu er det bare sådan at min lærebog er til version 6, og jeg har fået ny computer. Jeg har kigget lidt på priserne til Visual Basic 6, men er blevet rimelig forvirret har fundet nogle priser på de 275 kr og nogle på 9995 kr. hvad koster Visual Basic 6?

Kan nemlig ikke bruge det gamle da min nye computer ikke har noget diskette drev.
Avatar billede danq Nybegynder
23. januar 2004 - 21:35 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=59860
Som du kan se koster Microsoft Visual Basic 6.0 kr. 279. Incl. fragt bliver det ialt omkring kr. 350....
//Danq
Avatar billede gizp Nybegynder
25. januar 2004 - 12:42 #2
Okay... Var bare meget i tvivl da der var så mange forskellige.
Avatar billede hiks Nybegynder
25. januar 2004 - 15:32 #3
du skal vist huske på at det der bliver refereret til er kun en programversion og sandsynligvis ikke en licens... licensen kommer så oveni de 279 kr. hvilket jeg fik fortalt af en af forhandlerne...

mvh Hiks