Avatar billede nkoenig Nybegynder
23. januar 2004 - 02:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installAnywhere og Java-program, der køre andre programmer

Hej jeg har netop lavet et Java-program, der danner argumenter til LaTeX og køre dette program så en pdf bliver dannet.
Det hele virker, lige indtil jeg bruger installAnywhere, der laver en fin installation, der tillader at pgrogrammet køre ved klik på icon etc. Problemet er at programmet køre fint indtil det skal køre LaTeX.
Er der nogle der ved hvordan får installAnywhere til at lave en installation af et Java-program, der exec andre programmer?
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. januar 2004 - 08:03 #1
Når du benytter java JNI får du automatisk alle de problemer med maskinspecifik kode som det var formålet med Java at slippe for. Dvs hvis den maskine du installerer på benytter et andet styresystem (eller måske bare en anden version af det samme OS) vil din kode til at anvende det styresystem være problematisk.

mvh JakobA
Avatar billede nkoenig Nybegynder
23. januar 2004 - 13:25 #2
Ok det lyder jo ikke godt, men mit problem er at programmet ingen gang vil køre
andre programmer på min egen pc, efter jeg har brugt installAnywhere. Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede nkoenig Nybegynder
19. marts 2006 - 21:06 #3
Hvordan lukker man et gammelt spørgsmål?
Avatar billede nkoenig Nybegynder
19. marts 2006 - 21:17 #4
Problemet er ikke længere aktuelt