Avatar billede patrickkk Nybegynder
22. januar 2004 - 18:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjern Papirkurv icon fra skrivebord?

Er der noglen som har nogen iden om hvordan man fjerner Papirkurvs iconet fra skrivebordet? Jeg har været inde i egenskaber - skrivebord - tilpas skrivebord men der kan jeg kun fjerne "min computer", "dokumenter" osv...??
Avatar billede magictouch Nybegynder
22. januar 2004 - 18:41 #1
Prøv det her:
Recycle Bin - Remove from Desktop
Click Start, Run and enter REGEDIT
Go to: HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{647BD8C2-658B-4ECA-ABC7-FC5C0BF1704D}

Right click on the {647BD8C2-658B-4ECA-ABC7-FC5C0BF1704D} sub key and select Export (this way you can restore it if you want to). Next right click on the same key and select Delete. Go back to your desktop, right click and select Refresh. No more Recycle Bin.
Avatar billede resten Nybegynder
22. januar 2004 - 18:59 #2
Hent PowerToys til xp her med den kan du fjerne den uden at gå i regedit.
http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/TweakUiPowertoySetup.exe
Avatar billede serverservice Praktikant
22. januar 2004 - 23:18 #3
Jeg kan fortælle hvordan du fjerner alle ikoner fra skrivebordet hvis du er interesseret?egenskaber på skrivebord-arranger ikoner efter-fjrn hak i vis ikoner på skrivebordet  **grineren
Avatar billede cp1 Nybegynder
23. januar 2004 - 01:44 #4
>dannyboyd< det virker kun hvis du har webview slået til ;)
hvis det er xp pro du har,så kig her
http://xpcorner.com/tipsandtricks/showinfo.php?ttt=Remove%20Recycle%20Bin%20from%20your%20Desktop.
Avatar billede cp1 Nybegynder
23. januar 2004 - 01:47 #5
okay det første link jeg smed,virker ikke i IE :( men kig her http://xpcorner.com/tipsandtricks/tt50.shtml lidt nede af siden
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. januar 2004 - 05:58 #6
cp1> er det ikke kun rename*S*

Hvad siger spørger?
Avatar billede ld Nybegynder
23. januar 2004 - 14:50 #7
Højreklik på skrivebordet. Vælg: Arrangér ikoner efter => Vis ikoner på skrivebordet.
Det skulle gøre det.
Avatar billede patrickkk Nybegynder
23. januar 2004 - 19:18 #8
Jeg fik det til at virke med restens svar, så han får pointene... Læg en svar resten...
Avatar billede resten Nybegynder
23. januar 2004 - 19:20 #9
c',)