Avatar billede nabaz Nybegynder
22. januar 2004 - 17:58 Der er 7 kommentarer

menu html

Jeg har en menu som er html.
Jeg har fundet menuen på nettet. Og vil skrive på knapperne. Problemet er at knapperne er billeder. Og teksten står inde i dem. Når man flytter musen over dem så blinker de. Jeg skal jo ændre på teksten inde i dem. Og når jeg skifter billede ud så blinker den ikke. Er der noget man kan gøre?
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 18:34 #1
højreklik på knappen i normalvisning -> Egenskaber for ... > i den boks som kommer frem kan du indstille diverse effekter. Prøv dig frem der.
Avatar billede nabaz Nybegynder
22. januar 2004 - 18:37 #2
forstår jeg intet af
Avatar billede nabaz Nybegynder
22. januar 2004 - 18:49 #3
ingen hjælp?
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 19:01 #4
der ligger et eksempel her:
http://www.hcma.dk/knap.htm
Avatar billede Kengun Praktikant
22. januar 2004 - 22:24 #5
nåh, men det er ikke sikkert at knapperne er noget Frontpage haløj. Vi trenger nok lidt mere "håndfast" for at hjælpe dig....
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2004 - 23:45 #6
kan jo tænkes at det er noget som er lavet i flash, og så er det en helt anden sag
Avatar billede hammerhead Nybegynder
22. januar 2004 - 23:47 #7
måske er det DHTML?