Avatar billede kvols Nybegynder
22. januar 2004 - 16:49 Der er 1 løsning

Trykke på et banner for at komme videre til den ønskede side

Jeg er ved at lege lidt med et community. For at kunne afholde mine egne udgifer til dette vil jeg gerne have at folk skal trykke på et reklame banner, før de kan komme videre til en bestemt side.

Nogen der kan skrive en kode til dettte for mig?

Altså, hvis man f.eks. ønsker at se "jokes.htm" skal man trykke på et banner og vi derefter komme til den ønskede side.

Det skal helst være html eller java script, hvis dette er muligt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2004 - 16:54 #1
Du kan bruge dette script: http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=215

Klikker man på banneret, vil siden for banneret åbne + den ønskede side hos dig