Avatar billede seemann Nybegynder
22. januar 2004 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dansk stavekontrol

Jeg har en engelsk udgave af OfficeXP, og mangler en dansk stavekontrol... kan jeg finde denne fil online, og hvad hedder selve filen, som har dansk stavekontrol???
Avatar billede jkrons Professor
22. januar 2004 - 11:36 #1
Du kan nok ikke finde den legalt. Stavekontrol er betalingsprogrammer. Led efter Microsoft Proofing Tools - og for god ordens skyld er det mere end en fil, der hører til stavekontrollen.
Avatar billede seemann Nybegynder
22. januar 2004 - 12:21 #2
jeg har en dansk Works Suite 2000, hvor jeg ved der ligger dansk stavekontrol på... tror du jeg kan finde filerne på cd'en?? Så jeg kan slippe for at installere programmet for derefter at afinstallere det...
Avatar billede seemann Nybegynder
22. januar 2004 - 12:28 #3
på cd'en under denne sti: E:\MSWorks\Common\MSShared\Proof

ligger disse filer:
csapi3t1.dll
ctapi32.dll
mssp2_da
mssp2_en
mssp3da
mssp3da.dll
mssp3en
mssp232.dll
msspell3.dll
msth_da
msthda32.dll

Er det nogen af disse filer jeg skal bruge??
Og hvor skal de ligge??
Avatar billede seemann Nybegynder
22. januar 2004 - 12:36 #4
Jeg har fundet mappen, hvor filerne skal ligge, og har også fundet ud af, hvilke filer som skulle med... men selvfølgelig får du dine points alligevel!!