Avatar billede frake Nybegynder
21. januar 2004 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overførelse af "favorites" til egen hjemmeside

Hej!

Jeg ønsker at overføre mine "Favorites" til min egen hjemmeside således at de altid er til rådighed lige meget hvilken computer jeg sidder ved.

Spørgsmålet er:
Hvordan får jeg mine "Favorites" ind på en hjemmeside UDEN at jeg skal indtaste det manuelt?

Det vil være fedt hvis der også kan ske en automatisk gruppering på baggrund af mine mapper.

Christian
Avatar billede double-g Juniormester
21. januar 2004 - 21:00 #1
Så  kunne du skifte til Mozilla Firebird browseren. http://www.mozilla.org/products/firebird/

Den gemmer automatisk dine bookmarks i en html fil
Avatar billede frake Nybegynder
21. januar 2004 - 21:13 #2
Cool - har fået det til at virke!
Avatar billede frake Nybegynder
21. januar 2004 - 21:14 #3
Vil du have point?
Avatar billede double-g Juniormester
21. januar 2004 - 21:16 #4
Hvis du insisterer :-)