Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
21. januar 2004 - 08:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd på hjemmesiden

Hey!

Har 2 spørgsmål:

1. Jeg skal have smidt noget baggrunds lyd på min hjemmeside. Jeg ville gerne have at baggrunds lyden skulle kører i baggrunden hele tiden.. dvs. at selv om man skifter til en af undersiderne vil musikken stadig være der (altså uden det stopper..) hvordan gør man det? Det har noget med frames at gøre tror jeg.. :)

2. Hvor finder jeg loops osv til hjemmesiden? Hvis man kunne finde noget med jungle tema ville det være fedt.. noget regnskovs lyd evt.. ;)

Tak.

/Anders
Avatar billede cdc Novice
21. januar 2004 - 08:59 #1
lav en skjult frame, og smid denne ind:

Der findes flere sider med flash, bl.a www.flashkit.com

<body>

<p><embed width="128" height="128" src="lydfil.mp3"></p>

</body>
Avatar billede cdc Novice
21. januar 2004 - 08:59 #2
se i menuen under sound loops
Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
21. januar 2004 - 14:12 #3
Hvordan laver men en skjult frames..? :)
Avatar billede cdc Novice
21. januar 2004 - 15:06 #4
setter den ene til 0 og den anden til 100%, så er den på 0 skjult
Avatar billede cdc Novice
21. januar 2004 - 15:10 #5
<frameset cols="100%,0">
  <frame name="mainFrame" src="front.htm" noresize scrolling="auto" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
  <frame name="mainHidden" src="lydside.htm" noresize framespacing="0" border="0" frameborder="0">
</frameset>
Avatar billede cdc Novice
23. januar 2004 - 00:27 #6
takker