Avatar billede molokgehenna Nybegynder
20. januar 2004 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pioneer dvr 106 / a06 firmware 1.07

Jeg vil lige høre om 1.07 firmwareen også virker til pioneer dvr 106 så man kan brænde dobbeltlags dvder fordi på http://www.cdfreaks.com/drive/firmware/957 står der at de to brændere har den samme firmware?!
Og på www.newz.dk (søg så efter dobbeltlags dvder)
Skriver de kun noget om a06 så jeg er ret meget i tvivl!
og hvor i landet kan man få fat i dobbeltlags skiver?!
vil gerne have svar på molok@e-mail.dk
Avatar billede bleze Nybegynder
20. januar 2004 - 18:07 #1
Ro på! Standarden er ikke godtaget endnu :)  Firmwaren er ikke ude... Men hvis det kan på 106 (hvilket det ser ud til) så kan 107'eren også kan du være sikker på.

Dobbelt lags firmware til en NEC er ude nu men det er lidt svært at få medier. Derfor er det kun en test firmware.

Verbatim arbejder på dobbelt lags DVD-R medier, de vil være et godt bud til Pioneer når firmwaren kommer ud
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
28. februar 2006 - 12:42 #2
tak for det bleze
Avatar billede bleze Nybegynder
28. februar 2006 - 16:35 #3
Så lidt :) Det var du ikke længe om hehe