Avatar billede jokum78 Nybegynder
19. januar 2004 - 20:02 Der er 6 kommentarer

Hjælp til navn på track

Jeg skal bruge en et track til en video, men har desværre glemt alt om både kunstner og titel.

Det er et halvgammelt dance/trance nummer, med mandlig vokal. Der er et meget karakteristisk horn på beatet der udgør næsten hele tracket som det jo er vanen tro ved trancemusik. Det er svært at forklare, men nogen bud på et track med et meget kantet horn med ca 4 toner, og mandlig vokal ønskes.

På forhånd tak.
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
19. januar 2004 - 20:40 #1
Det er vel ikke Mellow Trax - Phuture Vibes ?
Avatar billede willsonn Nybegynder
19. januar 2004 - 20:40 #2
Det kunne eventuelt være

666 - Amokk (eller Alarma)
Avatar billede jokum78 Nybegynder
19. januar 2004 - 21:00 #3
Det er desværre ingen af de nævnte tracks. Jeg ved den er svær, men det har været spillet helt utroligt meget rundt omkring, så jeg er sikker på de fleste har hørt det. Det er sådan et meget karakteristisk signalhorn.
Avatar billede therevelation Nybegynder
20. januar 2004 - 04:07 #4
anton aus tyrol :D
Avatar billede willsonn Nybegynder
20. januar 2004 - 22:05 #5
Gigi D'agostino - L'amour Toujours (I'll fly with you)

Måske den?
Avatar billede willsonn Nybegynder
20. april 2004 - 15:17 #6
Fandt du nogensinde ud af noget?