Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 19:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

den røde kryds

hvordan kan man undgå, at den røde kryds kommer til syne , hvis en af billederne ikke er til stede-?

Hvilken kode skal man bruge?
Avatar billede nfk Nybegynder
18. januar 2004 - 19:25 #1
øøh det rødekryds kommer bare som følge af at din billed-fil ikke ligger på servern, jer tror ikke du kan gøre noget for at få det væk ud over self. at tjecke din side igennem og så bare uploade de billede der ikke ligger på serveren.
Avatar billede nak-m Nybegynder
18. januar 2004 - 19:32 #2
Jeg ved i hvert fald, at du kan opsætte apache (hvis du har den) til at vise et 'default' billede i tilfælde af, at den ikke skulle kunne finde det rigtige.
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 19:32 #3
Jeg har hørt at man godt kunne gøre det. jeg håber at andre kan hjælpe
Avatar billede binko Nybegynder
18. januar 2004 - 19:37 #4
det er en apache server jeg har, ved du hvordan man kan gøre det
Avatar billede roenving Novice
19. januar 2004 - 01:50 #5
Du kan i hvert fald ikke gøre noget i din html-kode, men hvis det er rigtigt, at Apache kan sættes op til default-billede er det den eneste mulige løsning, for det skal ske server-side !-)
Avatar billede nak-m Nybegynder
19. januar 2004 - 04:24 #6
Hmm ... jaeh. Det skal så vidt jeg husker ordnes i .htaccess-filen, men da jeg ikke selv har nogen erfaring med det, bliver jeg lige nødt til at lede. Ellers kan det være der evt. kommer en anden forbi med et kompetent svar.
Avatar billede binko Nybegynder
19. januar 2004 - 10:55 #7
Vi venter og ser:-)