Avatar billede fonzie Nybegynder
18. januar 2004 - 17:58 Der er 5 kommentarer

Overførelse af digitale fotos til ekstern harddisk

Kan det lade sig gøre at overføre billeder fra et digitalkamera til en ekstern harddisk med USB indgang, uden brug af en pc..? SD memorycards er nemlig ret dyre;(
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2004 - 18:04 #1
sry jeg spørger men hvad er en ekstern harddisk? Jeg har nemlig en kortlæser som er supersmart :)
Avatar billede bartz Praktikant
18. januar 2004 - 18:11 #2
Du kan da bare overfører til computer og så fra computer til ekstern harddisk !
Avatar billede bartz Praktikant
18. januar 2004 - 18:12 #3
Jeg mener ikke at man kan ! Man skal vidst opfører billederne manuelt ! og det kan du ikke bare ved at sætte din camera til HD...
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
18. januar 2004 - 22:47 #4
Det kan det ikke, men der findes andre alternativer, kender dog ikke prisen harddisk med indbygget kortlæser se evt her:
http://www.gizmodo.com/archives/western_digitals_media_center_external_hard_drive.php
PC World omtalte ovenstående i denne artikel
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4845
Prisen bliver ca 2500 kr for 250 GB, så er der også plads til et par billeder
Avatar billede fonzie Nybegynder
19. januar 2004 - 14:23 #5
Jeg skal ud at rejse i 3 måneder, dvs. at jeg ikke er ved min computer i den periode. Derfor ville det jo være lidt smart hvis jeg kunne ta en ekstern harddisk med. Men tak for hjælpen..