Avatar billede picazzo Nybegynder
16. januar 2004 - 19:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til links på den side jeg er ved at opbygge!

Hej!

Jeg er ved at opbygge en hjemmeside med masser af links, og jeg mener mange! Jeg surfer på hele nettet og finder en masse gode sites som jeg gerne vil linke til på min side.

Problemet opstår i, at jeg skal lave en hulens masse bookmarks, og bagefter sidde i timevis og beskrive hvert link i frontpage bagefter.

Mit spørgsmål lyder på:

Kan jeg gøre det lettere, eller findes der et program som kan lave bookmarks imens jeg er på nettet + lave en kort beskrivelse. Jeg skal derefter kunne eksportere og importere til frontpage...eller bør jeg bruge et andet program...??

Håber virkelig på et godt svar som kan spare mig mange "dumme" timer til progammering!
Avatar billede picazzo Nybegynder
16. januar 2004 - 19:49 #1
For god ordens skyld skal det lige nævnes, at det jeg skal kunne eksportere og importere til frontpage (eller andet program!), skal være beskrivelsen af linket + linket skal ligge "under" beskrivelsen!!

Håber ikke at jeg er for krævende!
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
16. januar 2004 - 20:00 #2
Det findes ikke mig bekendt!

:-) karsten_larsen
Avatar billede picazzo Nybegynder
17. januar 2004 - 23:35 #3
Jeg har selv fundet løsningen...hurra!

INGEN SVAR GÆLDER HEREFTER!
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
18. januar 2004 - 09:39 #4
Hvad er svaret?
Avatar billede picazzo Nybegynder
18. januar 2004 - 12:54 #5
Svaret er: Når jeg surfer rundt på nettet efter gode websider, så bookmarker jeg dem i en mappe (f.eks. "fede links"), beskriver kort hvad siden handler om. Når jeg så har lavet f.eks. 100 links, så åbner jeg frontpage og stifinder. I stifinder går jeg ind under: C:\Documents and Settings\"mit navn"\foretrukne\"fede links". Her trækker jeg et link over i frontpage en af gangen, der hvor jeg ønsker linket skal placeres, og vupti, så er det klaret! Måske lidt oldnordisk for mange, men det virker for mig!