Avatar billede momoney Novice
15. januar 2004 - 00:00 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Kopisikre billeder

Hejsa.

Hvordan får man en pop up,
frem, hvis man har et billed, som bliver forsøgt kopieret ??

Jeg bruger Frontpage 2000
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 00:03 #1
Hvis du tænker på de der alertboxe, der kommer frem når man højreklikker, så lad være med at bruge dem. De er uhyre nemme at omgå og ingen webmaster med respekt for sig selv kunne overveje at bruge dem nu om dage.
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 00:09 #2
... men hvis du insisterer, kan du hente et script her: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex9/noright.htm
Avatar billede momoney Novice
15. januar 2004 - 00:12 #3
Er der andre alternativer ???
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 00:30 #4
Jaeh. Du kan lægge en usynlig gif ovenpå billedet, eller fjerne højreklikfunktionen helt. Eller vise billedet i en Java-applet. Men uanset hvad: hvis folk vil have fat i dine billeder, skal de nok få dem. I sidste ende om ikke andet, så med en print screen.
Avatar billede kodak Mester
15. januar 2004 - 00:34 #5
Søg efter en højrekliks menu
Den er svære at bryde end en højrekliks alert
Avatar billede skwat Praktikant
15. januar 2004 - 00:35 #6
Det bedste man kan gøre er at skrive noget hen over sine billeder, eks. i højre hjørne ka du skrive (C) Momoney el.
Avatar billede momoney Novice
15. januar 2004 - 00:41 #7
Kodak>>> Højreklik Menu ???
Avatar billede avlund Nybegynder
15. januar 2004 - 00:42 #8
Avatar billede momoney Novice
15. januar 2004 - 00:42 #9
Avlund>>> Jeg ved godt det aldrig fjerner muligheden helt,
men det stopper de mindre begavet ;O)

Hvordan laver jeg de muligheder,
og hvad er at anbefale ??
Avatar billede momoney Novice
15. januar 2004 - 00:43 #10
Det er sgu da meget praktisk med Højre klik menu.
Den kan man da bruge som et godt alternativ...
Avatar billede skwat Praktikant
15. januar 2004 - 00:53 #11
Alle kan da trykke vis -> kildekode.
Hvis du vil beskytte dine billeder, må du sørge for at ødelægge den tilpas :)
Avatar billede kodak Mester
15. januar 2004 - 01:31 #12
Men en højrekliks menu beskytter ikke dine billeder helt for alle har mulighed for at gå op i filer og trykke "gem som..."
Hvis det ikke er fjernet.
Eller folk der har Front Page programmet eller andre rettelses programmer kan trykke på en knap i toppen af vinduet der hedder Rediger.

I en højrekliks menu kan der også komme billeder til linkene.

Det med billederne er ikke hjulpet på vej i denne højrekliks menu:
http://javascript.internet.com/page-details/right-click-menu.html

Skal se om jeg kan finde flere ider.

Find på nogle gode ider selv er også godt og så måske spørge om hjælp andgåendene den ide.

God fornøgelse.
Avatar billede kodak Mester
15. januar 2004 - 01:35 #13
^ ^Hvad syntes du om det?^ ^
Avatar billede momoney Novice
15. januar 2004 - 01:51 #14
Kodak ---> Super... Jeg tygger lige på hvad jeg gør,
om det er nødvendigt... Det skal hende der har billederne jo afgøre.
Avatar billede avlund Nybegynder
16. januar 2004 - 01:17 #15
Takker for points.