Avatar billede ylwen Nybegynder
09. januar 2004 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DW MX er langsom til at starte op

Når jeg starter dreamweaver MX op, går der gerne 3-4 min. før den starter op. CPU-brug er 100% så længe den arbejder med sin opstart. Er der nogen der har oplevet det samme, og/eller som ved hvad man kan gøre ved det?
Avatar billede binderup Nybegynder
09. januar 2004 - 15:49 #1
Hvilken version? Hvilket OS? Hvilken installation (trial, single user, SMS pakke osv.)? Hvilken antivirus har du kørende?

Der er mange faktore der spiller ind.
Avatar billede ylwen Nybegynder
09. januar 2004 - 15:51 #2
Det er MX versionen på en XP pro, det er en single user, kender ikke noget til sms pakken så tror ikke den er på. Jeg har norton 2004 kørende
Avatar billede binderup Nybegynder
09. januar 2004 - 15:58 #3
hvis du prøver at disable Antivirus giver det nogen forskel - der er enkelte brugere der har problemer med netop Norton og dreamweaver.

Er det kun Dreamweaver der er langsom eller er det også andre programmer?
Avatar billede ylwen Nybegynder
09. januar 2004 - 17:07 #4
Ja, når jeg disabler norton, kører det jo som en drøm... det var da skide irreterende at man ikke kan have det enabled samtidig... det må jo være fordi der er nogle script filer der genere norton... ved du noget om det.
lægger du lige et svar så du kan få point
Avatar billede binderup Nybegynder
09. januar 2004 - 17:27 #5
Jeg kører selv med Deamweaver MX 2004 (jeg har lige opgraderet min Studio MX pakke) og bruger Norton 2002 og der har jeg ikke nogle problemer - Norton (og Mcafee) er kendte for at sløve systemet og/eller visse applikationer.

se evt også her: http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=bnrtik%24ed7%241%40forums.macromedia.com&rnum=2&prev=/groups%3Fhl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26q%3Ddreamweaver%2BNorton%26sa%3DN%26tab%3Dwg