Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
09. januar 2004 - 14:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

login system

HeYY

Jeg har problemer med at lave et Login system...

Jeg skal kunne oprette nye navne og Adgangskoder hele tiden...

Mathias

Er der nogle som kan lave det???

Jeg giver 200 point til den som gør det rigtigt...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
09. januar 2004 - 14:59 #1
hvis du vil have en forhåbning om at det finde en der "gør det rigtigt...", kunne det være du skulle uddybe hvad du vil have lidt (læs: rigtig meget) mere!!

Hvad skal det programmeres i, hvordan, hvormeget og hvorledes mv? ;)
Avatar billede ckh Nybegynder
09. januar 2004 - 15:09 #2
Hvis du søger både et login-system og et link-system (i dit andet spørgsmål) kunne du jo evt. bare hente et helt fikst og færdigt system her:
http://www.fullxml.com/
Med en smule grafik har du så klaret hele molevitten (uden brug af point eller noget) :)
Avatar billede l_otto Nybegynder
09. januar 2004 - 15:13 #3
hvis du kan noget asp, så er der her rigeligt at tage fra :-)
http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/User_Management/index.html
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
09. januar 2004 - 20:59 #4
HeYY

Det skal være et login system hvor jeg kan logge ind og oprette nye brugere uden at skulle ind på alle mulige underlige sider...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. januar 2004 - 13:52 #5
SLET ikke for at gå personligt (for kender dig sansynligvis overhovedet ikke!), men tror LANGT fra du vil få NOGET somhelst positivt responds på den beskrivelse du giver .. desværre!! Jeg gidder i hvert falde ikke sætte mig til at kode noget til dig, og så efter flere timer blive afvist af en simpel grund, som fx at have kodet det i et forkert sporg, programmeret til forkert platform osv..
Men det er bare mit syn på det! Kan jo være du er heldig!!
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
10. januar 2004 - 16:37 #6
HeYY

Jeg er ligeglad med hvordan det bliver kodet og hvilken platform der bliver brugt osv...

Bare en eller anden måde

Mathias
Avatar billede nicklasb Nybegynder
10. januar 2004 - 17:29 #7
Ok.. Nu har du jo direkte selv skrevet det.. Så her en løsning..!

Kopier følgende ind i en Notesblok;

Navn|Kode
---------------------------------------------------

og gem nu filen som koder.txt

Nu har du en database.. Den kan du ligge på din server.. Og der kan du hele tiden tilføje brugere. Koden er kodet så din form kan være dannet i asp eller php. Og så er den platformuafhængig!

Hvis du skulle være i tvivl skriver du bare de nye koder således (bruger: mathias og kode: 12345):

mathias|12345
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
12. januar 2004 - 03:38 #8
HeyY

Det virker ikke

så kan alle bare gå ind...

Eks:

mathias|12345

så skriver jeg GG og GG

Logger nu ind

Det må den jo ikke kunne
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. januar 2004 - 03:48 #9
rofl unbelivable funny shit...
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
13. januar 2004 - 16:04 #10
HeYY

Har fået lavet et...

Som virker

Mathias
Avatar billede mgrhansen2003 Nybegynder
14. januar 2004 - 16:59 #11
tgggs
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. januar 2004 - 06:56 #12
og du syntes ikke vi andre skal have noget for den tid vi har brugt på at "hjælpe" dig ud fra den rådne beskrivelse af problemet du gav i dit spørgsmål :(

jaja.. man ved da hvem man skal forholde sig kritisk til næste gang der dukker et spørgsmål op.. Ingen trussel, blot min helt egen mening!
Avatar billede nicolair2004 Nybegynder
16. januar 2004 - 00:19 #13
HeYY

Det har jeg en fil til dig...

sender den over msn..

Nico
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. januar 2004 - 00:57 #14
Til dem som føler sig snydt her - http://www.eksperten.dk/spm/452304