Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
07. januar 2004 - 13:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved og fod i printversion

Et fjollet spørgsmål måske...

Printer en side ved hjælp af <body Onload="print(); self.close()"> men ville gerne være fri for den irriterende sidehoved og fod, kan jeg få det væk eller er det kun noget brugeren kan fjerne i deres printopsætning???
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
07. januar 2004 - 13:59 #1
altså jeg mener der på printet hvor der står sidens title og hvor mange sider dokumentet er samt i bunden hvor linket står.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. januar 2004 - 14:02 #2
Det kan man vist ikke.. det er jo indstillet i browseren hos klienten..
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
07. januar 2004 - 14:12 #3
ØV! tænkte det nok
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. januar 2004 - 14:14 #4
Men vent med at lukke spm'et.. det kan være at der er en eller anden, der kan et trick..
Avatar billede exp Juniormester
07. januar 2004 - 14:55 #5
Det er svjv understøttet i CSS3 - men den er ikke understøttet af browserne endnu... der er 2'eren kun lige begyndt...

Nogen har prøvet med billeder - negativt resultat

Et godt bud er at lave en printvenlig side i en pdf-fil, så får du dem ikke med. Er det til et intranet kan du evt. få indstillet alle browsere til ikke at vise dem.

Men DU kan pt. ikke gøre noget som helst.

/mvh
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
19. februar 2004 - 09:01 #6
lukker :-)
Avatar billede exp Juniormester
19. februar 2004 - 10:25 #7
Hmm... du fik da svar på dit spørgsmål... hvorfor tager du så point selv?
Avatar billede myanimalfarm Nybegynder
19. februar 2004 - 10:29 #8
men der var ingen der havde lavet et svar, jeg vil da hjertens gerne give dig nogle point da du jo rent faktisk svarede. http://www.eksperten.dk/spm/467326 svar her! :-)