Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. januar 2004 - 08:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

næste´n alt hvad jeg her haft ligende på mit lager drev er væk..

Hej alle jer eksperter..

Nu har jeg virkelig brug for hjælp. Det drejer sig om at jeg har haft et program ligende på puteren som hedder IMESH og så her jeg fjernet det igen med det resultat at stort set alt hvad jeg har haft på mit lager drev ca:55 GB er forsvundte. jeg har genskabt noget af det med  easy recovery men ikke alt jeg mangler at genskabe ca 50 % så er der nogle af jer som har et par gode tips til at få den tilbage til oprindelig stand....
Avatar billede qnella Nybegynder
07. januar 2004 - 08:52 #1
du kan bruge lost data det er freeware og ellers søg på google " harddisk recovery + download "
Avatar billede nva Praktikant
07. januar 2004 - 08:57 #2
programmet 'Getdataback' plejer at virke helt godt
Avatar billede Slater Ekspert
07. januar 2004 - 08:58 #3
Jeg har installeret og afinstalleret iMesh mange gange - der er sgu aldrig forsvundet noget af det.
Bare en kommentar
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. januar 2004 - 09:02 #4
Problemet er at den har været sat op til at dele mit lager og det vile jeg ikke have så derfor slettede jeg det i imesh.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. januar 2004 - 10:19 #5
Det skal lige siges at jeg køre med NTFS og ikke FAT 32 men nu må vi jo se om det virker....
Avatar billede pilfinger Nybegynder
08. januar 2004 - 10:25 #6
jeg har ikke kunne få det fixet så jeg lukker spørgsmålet..tak for forslag om hjælp.