Avatar billede stof Nybegynder
05. januar 2004 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Købe et fadølsanlæg..

Jeg står i den situatoin at vi i vores lejlighed meget gerne ville have et fadølsanlæg fast. Men vi ved ikke helt hvor vi kan skaffe det henne, og til hvilken pris..

Kender du et sted hvor det kan købes? i så fald til hvilken pris?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. januar 2004 - 15:31 #1
Avatar billede mallus Nybegynder
05. januar 2004 - 15:35 #2
I Den Blå Avis er der flere brugte til salg www.dba.dk
Avatar billede stagg Nybegynder
05. januar 2004 - 16:14 #3
ÅR HVAAAAAAAD!!!! Sådan et vil jeg oss ha :D
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2004 - 17:47 #4
stagg> Læg mærke til at der er begrænsninger for hvor længe øl kan holde sig, og et fad/anker kan kun holde sig i et stykke tid, der er desuden en smule spild, især ved skift af fad
Avatar billede stagg Nybegynder
05. januar 2004 - 17:59 #5
jaja, men tror ik det vil nå at blivve for gammelt hos mig :D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. januar 2004 - 20:06 #6
http://www.nordserver.dk/ har så mange at de sælger af dem... :)

Mit gæt er, at du synes det er sjovt den første korte tid, og derefter kommer det til at stå ubrugt hen. Det er simpelt hen for besværligt at holde rent, og øllet bliver let fladt og "gammelt" i smagen. (been there, done that)
Avatar billede stof Nybegynder
06. januar 2004 - 21:05 #7
okay.. mange tak for svarene alle sammen.. Jeg deler lige over.. Og ja, det er fuldkommen rigtigt hvad Nanoq og mezoi siger... Så vi vil overveje det en ekstra gang..