Avatar billede croix Nybegynder
03. januar 2004 - 11:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

væk med linjeskift efter </form>

Jo altså som man måske kan regne ud med overskriften så har jeg en <form></form> , hvor der kommer et ret så stor (dobbelt?) linjeskift bagefter. ER der nogen der ved hvordan man slipper af med det?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
03. januar 2004 - 11:32 #1
Hvis du arbejder med <tabels>, vil det hjælpe hvis du slutter din form EFTER du har sluttet din celle.
F.eks </td></tr></form>
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2004 - 11:45 #2
eller: <form style="display:inline;"></form>
Avatar billede croix Nybegynder
03. januar 2004 - 11:59 #3
cdc: det virkede
öpretter du et svar oder was?
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2004 - 12:01 #4
svarer :o)
Avatar billede exp Juniormester
03. januar 2004 - 20:31 #5
0ffline >>
Det var da den værste opfordring jeg længe har set...

Det er jo direkte forkert!

Næh... /cdc's svar er (d)en korrekt(e) mulighed!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
03. januar 2004 - 20:58 #6
Det er da meget muligt at du syntes det skulle være direkte forkert.
Men da der ikke umiddelbart er en løsning at finde indenfor HTML, må man jo være kreativ, hvis ikke man benytter sig af CSS.
Avatar billede exp Juniormester
03. januar 2004 - 21:32 #7
Ikke desto mindre er det forkert, og der er ingen garanti for at andre browsere end IE vil rendere siden korrekt...

Og jeg vil vove at påstå, at alle benytter css i en eller anden udstrækning...
Avatar billede roenving Novice
03. januar 2004 - 21:36 #8
Man skal da bare have hele sin table indenfor formen, så det er korrekt ...

-- og så kommer der iøvrigt heller ikke uønskede linjeskift !-)