Avatar billede gunness Nybegynder
02. januar 2004 - 17:07 Der er 2 kommentarer

Compability Mode i Win2000

Hej!
Jeg har en række programmer, der ikke vil køre under Win2000, men jeg skulle kunne køre dem i 95/98-mode vha. Compability Mode.
Jeg kan ikke få C.M. til at virke. Der henvises mange steder til Windows 2000 Application Compatibility Update March 2001, men på Microsofts site henvises til Service Pack 3. Den er installeret, og så vidt jeg har forstået skulle jeg så kunne oprette en genvej til et program, vælge Egenskaber og så have et faneblad, der hedder Compability (eller hvad det nu hedder på dansk). Men jeg får ikke noget ekstra faneblad.
Hvad gør jeg forkert?

Tak for hjælpen.
Avatar billede pzycho Nybegynder
02. januar 2004 - 18:08 #1
Jeg gør som dette link beskriver, det virker fint!

http://www.mike-tech.com/article.php?gif=win2k&article=152
Avatar billede gunness Nybegynder
02. januar 2004 - 19:49 #2
Tusind tak for hjælpen. Det var nok ikke liiiige en kommando, jeg havde gættet selv, men det virker fint. Jeg havde ellers ledt vidt og bredt, men ikke fundet denne artikel.