Avatar billede klangens Nybegynder
02. januar 2004 - 09:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ingen forbindelse til kamera

Jeg har et olympus 3030z kamera. Jeg har fået ny HD og har installeret den medfølgende softvare, men kan ikke komme i forbindelse med kameraet. Er der et godt råd/løsning
på forhånd tak.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 09:07 #1
køre det på usb porten
så skal du instalere softwaren før du slutter kameraet til din pc
Avatar billede klangens Nybegynder
02. januar 2004 - 09:25 #2
Det har jeg lige prøvet, men ingen reaktion.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 09:28 #3
prøv at gå i enhedshåntering og se om der er et rødt tegn udfor en enhed
du skal kikke under både billedenheder og usb portene
Avatar billede klangens Nybegynder
02. januar 2004 - 09:33 #4
Jeg har et gult udråbstegn under billedenhed, men der er ingen driver, og når jeg vil finde driver lader det sig ikke gøre
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 09:41 #5
så er der nogle muligheder
tryk på opdater driver , når du skal vælge pasering sætter du hak ved cd og win update
finder den ikke en på den måde , må du på olympus hjemmeside og finde en driver , læg den i en mappe du kan huske , og så køre du den opdater igen , og vælger den mappe du har lagt driveren i (husk at tage en der passer til dit windows )
virker det heller ikke er der nok en install eller sertu med driveren , start denne
så skal det virke
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 09:42 #6
pasering=plasering
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 09:48 #7
Avatar billede klangens Nybegynder
02. januar 2004 - 09:56 #8
Har prøvet dette. Den vil ikke installere , og jeg kan heller ikke fjerne den.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. januar 2004 - 10:51 #9
det lyder mærkeligt , den skal jeg lige tænke lidt over (kald det bare pral )
vender tilbage hvis jeg kommer på flere muligheder
Avatar billede henninga Novice
03. januar 2004 - 00:35 #10
Hvilken Windows version kører du med. Det skal være win98 SE eller nyere for at bruge USB.
Og ligger dine USB værter osv. i enhedshåndtering?
Har du andet USB udstyr som virker?
Avatar billede klangens Nybegynder
03. januar 2004 - 10:42 #11
Fejlen er fundet. Det var i bios hvor USB ikke var slået til. Tak for hjælpen
Avatar billede klangens Nybegynder
03. januar 2004 - 10:50 #12
ok
Avatar billede klangens Nybegynder
03. januar 2004 - 10:51 #13
lukketid