Avatar billede guldfelt Nybegynder
01. januar 2004 - 23:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sær bufferunderrun med Nero

hej folkens
Jeg får en sær "buffer underrun" når jeg laver audiocd'er med nero. (jeg har prøvet både ver. 6.0.0.23 & 5.5.10.7)
Den kører som den skal og ved sidste nr. på cd'en tømmes bufferen for de sidste informationer (også som den skal). Men Nero melder om "buffer underrun" og HAR ødelagt sidste nr når skiven kommer i anlæget.
Jeg har, med held, lavet audio cd'er med endnu ældre ver. af Nero (husker ikke helt men en 5.x.x.x) - men vil gerne updater
Jeg kører Win 2000, på en ny og kraftig maskine. Jeg bruger dog stadig min "gamle" HP max x4 brænder.
Avatar billede guldfelt Nybegynder
01. januar 2004 - 23:13 #1
sorry forkert kategori :o)
Avatar billede binderup Nybegynder
03. januar 2004 - 17:45 #2
så var det måske en ide at give dig selv de points så den ikke længere figurerer på listen over åbne spørgsmål