Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. januar 2001 - 13:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tar det virkelig så lang tid, at hente PWS?

Tar det virkelig så lang tid at hente PWS??
En time næsten?
Og så vil jeg meget gerne bede om det præcise link (sådan så jeg trykker på det begynder den at downloade) til:
Personal Web Server på DANSK/ENGELSK (og ikke FRANSK)!!!!
Avatar billede jens Nybegynder
19. januar 2001 - 13:37 #1
Du skal trykke på dit D-drev, eller hvor du har din win98 installations cd-rom.

PWS liggger nemlig på skiven.

Så tager det ikke så langt tid at downloade den ;-)

Og så får du den på DANSK !!!!!, undskyld jeg råber,,
Avatar billede jens Nybegynder
19. januar 2001 - 13:38 #2
bruger den ikke selv, men mener den ligger i en mappe der hedder noget med Tools, ellers søg efter pws.exe.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. januar 2001 - 13:39 #3
ikke tools - addons :-)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. januar 2001 - 13:41 #4
Nu er det bare sådan at jeg har Windows ME og der er <slemt ord> aldrig nået der virker på den!

PWS ligger der ikke!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. januar 2001 - 13:43 #5
Hvis du ikke har en gammel win 98 se bliver du nødt til at downloade PWS og så er en time ikke i underkanten. På skiven fylder PWS 25.2 Mb....

/Nikolaj
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. januar 2001 - 13:46 #6
For <slemt ord> <slemt ord> tro micorsoft jeg er millio...rig?? Foresten jeg har en Winodws 95 cd-rom... kan den bruges og hvor ligger den ev på den?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. januar 2001 - 13:52 #7
Jeg mener ikke den ligger på win 95
Avatar billede ellebaek Nybegynder
19. januar 2001 - 19:36 #8
http://download.microsoft.com/download/ie501/Utility/4.35/NT4/EN-US/server.exe

der kan du finde IIS4

det er et genialt program, virker dog nok ikke i me ...
men det ved jeg ikke
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
20. januar 2001 - 11:49 #9
Er IIS4 gratis ???
Avatar billede ellebaek Nybegynder
20. januar 2001 - 18:29 #10
nej...

det er det ikke ...
det du kan hente her er en slags trialversion, hvor du får en masse dokumentation med og sådan ...

Og så virker den kun under nt/2000
Avatar billede sbarnney Nybegynder
21. januar 2001 - 19:47 #11
Gi\' mig din email, så skal jeg ligge den på min ftp server, hvor du så kan downloaded den fra.

MVH
Stig
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
31. januar 2001 - 01:25 #12
giv mig din adresse og en url... så skal jeg sende den på en skive