Avatar billede gunnarb Mester
31. december 2003 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Spam pga. e-mail link på vores hjemmeside

Vi er voldsomt plaget af spam i vores e-mail. Jeg ved ikke om det er fordi vi har en hjemmeside med link til vores e-mail adresse.
Søgemaskiner kan jo finde e-mailen via hjemmesiden. Kan jeg gøre noget så søgemaskiner ikke kan finde e-mail adressen på hjemmesiden? Jeg har hørt noget om at man kan indsætte et billede I stedet for @ i e-mail adressen, men hvordan gør man det? Og virker det. Vi skal til at ændre e-mail adresse, så det vil være godt hvis vi kan undgå alt det spam på den nye adresse.
Avatar billede espersen Novice
31. december 2003 - 11:36 #1
pga. risiko for besøg af spambots - og derved efterfølgende spammails
så se evt. dette link ; http://www.html.dk/artikler/00041/convert_email.asp

Det skal jeg selv have fixet på min egen side meget snart! (jeg har lavet det på en side http://espersen.org/cases.php - nede til venstre på email-ikonet).
Avatar billede espersen Novice
31. december 2003 - 11:40 #2
Og 200 P er nok også i den gode ende her ;-)

(med 200 p pr. spørgsmål så kan ens konto alt for hurtigt blive opbrugt)
Avatar billede gunnarb Mester
31. december 2003 - 11:50 #3
Tak for hjælpen, og jeg tager nogle point selv.
Avatar billede exp Juniormester
31. december 2003 - 14:44 #4
Jeg benytter overstående med succes her:
www.firewerx.dk