Avatar billede morten_hjort Nybegynder
31. december 2003 - 00:07 Der er 1 løsning

Golive - inline frame

Jeg har et billede som jeg har sat ind i en htmlfil i Golive 6 (Mac). Jeg vil gerne have en såkaldt inline frame (En frame som sættes oveni noget), men hvordan dælen øgr jeg det. Boksen vil ikk komme hen over billedet...
Avatar billede spe Nybegynder
31. december 2003 - 00:48 #1
Lyder som en floatingbox du har brug for.
En iframe er blot et vindue inline i dit html dokument men ikke så du kan lægge den løst henover noget andet.
Det kan du derimod med en floatingbox (hedder layer i version CS).
I din basisobjektpalette finder du floatingbox. Træk den ind så den ligge allerførst i dokumentet. Klik derefter på boksen så hånden kommer frem og træk boksen hen hvor du vil have den. (det gule indsæt ikon bliver oppe i øverste venstre hjørne og det er meningen).
Nu kan du putte det indhold i boksen du skal bruge.