Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. december 2003 - 18:56 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Billige steder at købe digitalkameraer uden for DK

VENT MED AT SVARE ELLER KOMMENTERE DETTE SPØRGSMÅL TIL DU HAR LÆST DET HELE OG ALLE ANDRES SVAR OG KOMMENTARER
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hej

Jeg har ved at læse diverse udenlandske tests set at der i butikkerne i fx. USA er mange penge at spare i forhold til at købe tilsvarende kamera herhjemme. f.eks. et kodak DX6440 med dock, koster under 2400 kr, mens det herhjemme bliver over 3000 kr for det samme.

desværre leverer ingen af disse butikker til DK, så jeg vil høre om der er nogen der kender til gode udenlandske butikker, som leverer til DK?

PS. Jeg kender godt til edbpriser.dk osv. og efterlyser ikke links til de butikker derinde. jeg leder KUN efter butikker i udlandet som sælger kameraer billigere end de danske, og som kan levere til danmark.

Lad være med at skrive herinde medmindre du kan nævne en webadresse på en sådan butik. Og lad være med at sige at jeg skal købe et andet kamera, det er ikke det jeg spørger om.
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 18:58 #1
Jeg tør næsten ikke smide denne her ; Det er et kodak DX6490
http://www.imaging-one.de/Kameras/Kodak.htm
Avatar billede espersen Novice
30. december 2003 - 19:01 #2
Flere jeg kender har handlet med dem (4 handler) og alle har været meget tilfredse med såvel pris som kvalitet.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. december 2003 - 19:02 #3
Så så, rolig nu :-)  ... Normalt kan det ikke betale sig at handle i USA, fordi der højst sansynligt kommer både moms og told på + et stort fragtgebyr. Men i stedet bør du handle indenfor EU, specielt tyskland. Den kan tyske udgave af edbpriser hedder www.preissuchmaschine.de  du kan evt. også tjekke www.guenstiger.de ud, som ogås er et tysk prisindex. Der er forskelligt hvem der er billigst. Derudover er det en god ide at tjekke butikken ud inden man køber, dette kan gøres på www.resellerratings.com
Avatar billede bleze Nybegynder
30. december 2003 - 22:55 #4
www.shopman.dk  varer fra tyskland. en del at spare
31. december 2003 - 13:00 #5
www.pixmania.com (ret billigt)
www.fatronic.com (endnu billigere, men kun Sony)
31. december 2003 - 13:01 #6
.. undskyld www.fastronic.com !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2004 - 20:51 #7
jeg har revurderet situationen og faktisk bestemt mig til at købe et DX6490 i stedet... på trods af at jeg "vidste" hvad jeg ville have...

fandt det billigt på preissuchmaschine.de og nu er det bestilt

så tak til jer to
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2004 - 20:54 #8
jeg købte det på TronIT.de til 444 € (3300 kr) inkl. fragt og ekstra batteri
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. januar 2004 - 10:55 #9
Så er der nyt igen!

TronIT.de kan åbenbart ikke levere til DK, hvilket de var så flinke at fortælle mig 4 dage efter jeg bestilte det, og samtidig modtog en ordrebekræftelse på at det var på vej... Sjovt nok kan man godt vælge DK som land når man bestiller... LORTE BUTIK

Jeg bestilte derfor hos www.photoandmore.de og de er fine nok tror jeg, de kræver godt nok at man faxer/mailer en kopi af sit kørekort hvis man vil betale med dankort, for at undgå svindel, men ellers ingen problemer, og de svarede meget hurtigt på mine mails her i går... om højst 4 dage er jeg den lykkelige ejer af et fedt kamera
Avatar billede espersen Novice
06. januar 2004 - 11:23 #10
Det er da nogle pænt billige steder der er kommet frem (billigere end mit forslag - men som dog så er testet med flere handler!
;-)