Avatar billede shaqarat Nybegynder
29. december 2003 - 09:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu og frames?

Hvordan laver man en dropdownmenu (altså en menu er ryger ud til højre når man kører over et link)når man arbejder med frames...
Jeg har en venstreframe med links og disse links skal når man kører over medfører et layer eller en anden ordning der ruller ud med endnu flere links i. problemet er at dette layer ikke kan ses inde over mainframen...
Der skal være frames!!
f.eks. ligesom den virker på http://www.ucl.ac.uk/anthropology/main/index.htm (den det scroll den har hvis man går længere ned på siden)
Skal jeg evt stille sprm. under javascript?
Help please.....?
Avatar billede shaqarat Nybegynder
29. december 2003 - 09:02 #1
der skulle stå uden det scroll den har
Avatar billede ckh Nybegynder
29. december 2003 - 09:12 #2
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
29. december 2003 - 09:55 #3
Det er jo nok godt at tage scriptet fra http://www.milonic.co.uk/ når de nu har lavet menuen på http://www.ucl.ac.uk/anthropology/main/index.htm

:-) karsten_larsen
Avatar billede shaqarat Nybegynder
29. december 2003 - 10:11 #4
tusinde tak, det var det jeg ledte efter.
Jeg prøver det når jeg kommer hjem igen... så skal jeg nok give point, når det virker.
Tak for de hurtige svar
Avatar billede shaqarat Nybegynder
29. december 2003 - 18:56 #5
Ja jeg kan se at jeg selv kunne have fundet linket:-)
Jeg kan stadig ikke helt få det til at virke, men det er det rette.
Jeg giver til den der svarede først, håber det er ok
Avatar billede shaqarat Nybegynder
29. december 2003 - 18:56 #6
er der en der gider svare så jeg kan lukke?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
29. december 2003 - 20:23 #7
Her er et svar.

:-) karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
29. december 2003 - 20:33 #8
-> shagarat

BTW fordeling af point, så bør du kigge her:

http://www.ebruger.dk/faq/#mere_end_et_svar

:-) karsten_larsen.
Avatar billede shaqarat Nybegynder
30. december 2003 - 00:24 #9
Jeg har fået det til at virke nu.... og da ckh ikke har svaret får du dem. tak for hjælpen
Avatar billede ckh Nybegynder
30. december 2003 - 09:28 #10
Jeg havde andet at lave end at være hér he-he. Points er ikke så vigtige for mig, så du fordeler bare som du har lyst :-)

God fornøjelse med menuen