Avatar billede humleloi Nybegynder
28. december 2003 - 01:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slette bruger som logger ind..

er det ikke muligt at slette nogen af alle de bruger som har logget ind på msn på min computer da det er mega træls at skulle finde sig selv hver eneste gang i den kæmpe mængde af email adresser??
Avatar billede knighten Nybegynder
29. december 2003 - 11:27 #1
>>klik her for at logge på som en anden konto>>find din konto og skriv dit password>>sæt hak i "log mig på automatisk...
Så skulle den gerne logge på som dig hver gang.
Avatar billede knighten Nybegynder
08. januar 2004 - 17:05 #2
Sådan her kan du rydde login-listen i MSN messenger.

- DU skal være logget på som administrator.

- Start>>Kontrolpanel>>Brugerkonti>>Klik på din bruger>>administration af dine gemte adgangkoder.

- Hvis du sletter Passport.Net\* fjerner du automatisk logon.