Avatar billede rasm Nybegynder
26. december 2003 - 14:49 Der er 9 kommentarer

Kamera capture program

Hej!

Jeg har et Canon Powershot A60.
Jeg kunne godt tænke mig at kunne sætte mit kamera på stativ og så bare side ved min computer og se hvad kameraet ser, på computer skærmen.
Og hvis så der er et godt billede skal jeg kunne trykke på en knap og så tager kameraet et billede der,

Nogen der kender et program der kan gøre det med canon powershot A60  ?

Mvh Rasmus
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2003 - 14:53 #1
med mit IXSUS 330 fulgte der et program med, der hed noget med remote capture hvor man kunne se "igennem" kameraet zoome osv.. også tage billeder
Avatar billede rasm Nybegynder
26. december 2003 - 14:53 #2
Lækkert kigger lige
Avatar billede rasm Nybegynder
26. december 2003 - 15:01 #3
der kan jeg jo ikke se billedet
direkte!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2003 - 15:03 #4
jeg har kun brugt det een gang og det er ca 1½ år siden

men ellers prøv dette
http://www.breezesys.com/PSRemote/index.htm

bruger selv downloader fra breezesys til mit ixus 330
Avatar billede rasm Nybegynder
26. december 2003 - 15:03 #5
opret et svar det kunne man

DET var lige dey jeg manglede!

OPRET SÅ ET SVAR!!!
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
27. december 2003 - 12:10 #6
hæhæ
Avatar billede eagleeye Praktikant
27. december 2003 - 12:19 #7
grise_bassen >> Hvad fanden har du gang i??
Det er meget dårlig opførsel at ligge et svar udelukket for at forsøge at få point ved en fejl. Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så unlad at kommentere og lad helt være med at svare med ligegyldige svar. Det er imod regel 2.1.8 Det er ikke tilladt at spamme, flame eller poste indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
27. december 2003 - 22:12 #8
Rasm: Du har ikke kigget godt nok efter i det medfølgende program fra canon  (remote capture). Det kan fint vise live preview, præcis som PSRemote.
Avatar billede kkj Nybegynder
23. februar 2004 - 21:08 #9
Prøv evt. cam2cam, det kan den slags. http://sabsik.com/Cam2Com