Avatar billede hunterkiller Nybegynder
26. december 2003 - 02:38 Der er 1 løsning

Terratec Cinergy 400 TV

Ja jeg blev den heldige ejer af et Terratec Cinergy 400 TV-kort her den 24'ende, alt virker helt fint, på nær softwaren til den remote der fulgte med, den virker fint med selve tv-tuner programmet, men når jeg prøver at få den til at virke med winamp vil den bare ikke, adder key-shortcuts til de forskellige knapper i programmet (X for play osv) - men så når jeg prøver og vælge winamp i menuen og trykker play osv sker der ikke rigtig noget, men det virker når jeg trykker X på tastaturet.

Vil høre om der er nogle der har samme kort som kan hjælpe mig lidt, eller nogle der bare sådan lige ligger inde med svaret eller ligende :)

tak på forhånd
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
26. december 2003 - 23:47 #1
problem solved - lukker