Avatar billede moliin Nybegynder
25. december 2003 - 15:26 Der er 3 kommentarer

dvd dekoder

Hvor kan jeg finde et sted at downloade en dvd-dekoder fra, så jeg kan se dvd-film på min computer, billigst muligt?
Avatar billede sollie Nybegynder
07. april 2005 - 12:23 #1
Jeg bruger dette codec på min computer, det gør det muligt at kunne din standard media player til at afspille dvd film med. Dette codec har ingen media player i sig selv og derfor fylder den ikke så meget.
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/visit.php?lid=339
jeg vil lige sige jeg bruger real player som standard media player, men så vidt jeg ved fungere den også fint med andre media player så som windows media player.
Avatar billede sollie Nybegynder
07. april 2005 - 12:26 #2
Jeg vil lige sige at efter min viden er applikationen linket til gratis.
Avatar billede sollie Nybegynder
20. april 2005 - 11:20 #3
Har du fået det til at virke?