Avatar billede kimox Nybegynder
24. december 2003 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formmail virker ikke.

Kære eksperter.. Jeg har et problem.. jeg har en formmail på min side, når jeg så udfylder text felterne og vil sende det sender den det fint nok .. men hvis jeg så skriver til en email som cybercity eller tdc har.. (mail.dk) så modtager jeg ikke mailen.. men lige så snart jeg  bruge min egen som jeg har ved cliche.dk..

Håber der er en der har tid til at hjælpe mig :)
Avatar billede maxsover Nybegynder
24. december 2003 - 21:08 #1
http://www.thomaslunde.dk/php/kildekoder/oversigt.php?scriptid=10&send=1

prøv at benytte denne email form. bruger det på min side og det virker perfekt :)
Avatar billede leif Seniormester
24. december 2003 - 23:50 #2
Problemet er sikkert at Cliche (Er dette dit webhote ligger ???) kun tilladder at man sender til adresser hos dem, så du ikke kan spamme fra deres servere !!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. december 2003 - 14:42 #3
jeg er ikke helt sikker, men mener at de har sat det op på deres servere, så man skal definere en e-mailadresse (sin egen hos Cliche) som en sikkerhed mod spam, men prøv at kontakte dem, og hør om det er rigtigt
Avatar billede kimox Nybegynder
26. december 2003 - 12:50 #4
Nej for jeg kan også bruge det på ofir.dk :/ så forstår det ikke helt ://.. men kender i evt. en anden måde at gøre det på ?
Avatar billede kimox Nybegynder
26. december 2003 - 13:43 #5
Så fik jeg det selv til at funke.. jeg fik cliche til at rette noget .. ved ikke hvad det er .. :/.. men tak fordi i prøvede at hjælpe !!
Avatar billede kimox Nybegynder
26. december 2003 - 13:43 #6
-lukket-