Avatar billede maxsover Nybegynder
24. december 2003 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iframe med sort streg rundt om

Hej.

Er der nogen som kan give koden til en iframe, som har og kan følgene:
størrelse - 100x100
sort streg rundt om den - altså både oppe og nede samt siderne.
ingen scrolling
Avatar billede schaefner Juniormester
24. december 2003 - 17:19 #1
<iframe src="http://google.com" border="0" frameborder="0" scrolling="no" style="border: 1px solid black; width: 100px; height: 100px"></iframe>
Avatar billede schaefner Juniormester
24. december 2003 - 17:24 #2
Du kan vidst godt undvære border

<iframe src="http://schaefner.dk" frameborder="0" scrolling="no" style="overflow: hidden; border: 1px solid black; width: 100px; height: 100px"></iframe>

Glædelig jul!

mvh. Jesper Sørensen
Avatar billede maxsover Nybegynder
24. december 2003 - 17:33 #3
tak for hjælpen

glædelig jul og godt nytår! o<|:)
Avatar billede roenving Novice
24. december 2003 - 18:26 #4
>>Jesper

-- kan man ikke også undvære frameborder og scrolling ?-)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
24. december 2003 - 19:00 #5
roenving >>> Hvad var det du spurgte vedr. mit spg. om  koder man skal biske sammen i kat. D HTML ?